20.-21.Metsalinnud ja linnud avamaadelt.
Teeme linnuraamatut:
Loe lindude kohta!
Iga laps saab 2 päeva jooksul ette kanda oma uurimuse linnust. Esimesel päeval uuritakse metsalinde, teisel avamaalinde.
Teeme puukujulise plakati( nagu segamets), kuhu kinnitame väljalõigatud linnud, iga linnu oma elukohta.
Käbilinnud ja rähnid. Millised on nende välimuse ja eluviisi seosed.
Kakud ja kotkad.Pesitsevad üksildastes paikades, suurtes laantes, on haruldased.
Laululinnud( metsvint, rästad, lehelinnud, tihased).
Metsised ja tedred. Rääkida nende kevadistest mängudest ja sellest, kuidas kaitsevad oma poegi.
Pesahoidjad linnupojad (käbilind, rähn, kotkad, laululinnud) ja pesahülgajad linnupojad( metsised ja tedred).
Kuulame heliplaadilt erinevaid metsalinde. pärast läheme parki ja kuulame, kas tunneme ära mõnede lindude laulu. (metsvint, rasvatihane, sinitihane, puukoristaja,metstikk,vainurästas, lõoke, väike-lehelind).
Avamaade linnud pesitsevad maas (lõoke, kiivitaja, põldvutt, põldpüü, rukkirääk).Soolinnud.
Kuidas vanarahvas linnukeelt tõlgendas.
LINNUHÄÄLED
LINDUDE JA LOOMADE SÕDA
METSATELEGRAMMID
LINNUPESA
Linnud ärkavad
Miks linnuke ei laulnud
KULDAVÄÄRT SÖÖGIISU