3. Võta järgmiseks tunniks kodust kaasa üks oma
lapsepõlvepilt (selline, kus Sa oled mingis tegevuses). Koguge klassis fotod kokku ja
loosige nad üksteisele välja. Iseloomusta lühidalt pildil olevat klassikaaslast.
. |
Iseloomustus (märksõnadega)
|
välimus |
. |
näoilme |
. |
meeleolu |
. |
asend |
. |
tegevus |
. |
4. Missugused võiksid olla välise karakteristika põhjal
tema mõtted ja iseloom?
|
5. Kirjuta foto põhjal ja oma vaatlusandmeid kasutades pildil
oleva klassikaaslase kunstiline iseloomustus. Arvesta pildil olija vanust!
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
6. Anna foto koos oma karakteristikaga omanikule tagasi. |