LUGEMINE 4. klass
NIMI
TÖÖJUHIS:
- Loe läbi lõigud
- Otsusta, missugusest lugemikust (kas ABC-st või P.
Hiisjärve lugemikust) on üks või teine lõik pärit
- Missugusest jutust on lõik pärit?
- Kirjuta ka loo autor - kui see on olemas
- Oma arvamus pane kirja lõigu all olevale joonele
- Võid oma töös kasutada lugemikke!
- Ja teisel päeval oligi Katil paljude piltide ning huvitava
lugemisega aabits. Seal polnud küll midagi suurest tormist, kuid selle eest palju muud
huvitavat. Ning Kati hakkas suure hoolega õppima, sest ta tahtis oma kuuendaks
sünnipäevaks nii kaugele jõuda, et võiks tõesti ajalehte lugeda.
Pealkiri
Autor
lugemik
..
- Mängukool asus maja taga. Seal oli kõige parem koht -
klass kreegipuude all - tuulevaikne ja päikesepaisteline, aga võis ka varjus istuda.
Klassitahvliks kõlbas hästi suur ja lai rehalavärav. Vihm ja tuul olid värava siledaks
lihvinud ja päike heledaks pleegitanud. Ükski õige klass ei ole ilma tahvlita. Pingiks
pidi iga õpilane endale aidaräästa alt kalakasti võtma ja maja taha lohistama, pärast
tundi jälle tagasi panema.
Pealkiri
..
Autor
lugemik
- Niipea kui ta koju jõudis, läks ta otsejoones toidukapi
juurde, ronis tooli peale püsti ja tõi ülemiselt riiulilt alla ühe hästi suure purgi.
Selle peale oli suurte tähtedega MESI kirjutatud, aga et asjas päris kindlat selgust
saada, võttis Puhh siiski paberi pealt ja uuris purgi sisu lähemalt. Paistis küll
päris ehtsa mee moodi olevat.
Pealkiri
.
Autor
.lugemik
- "Võibolla on see ainult niisugune tunne," ütles
ta Jane´ile. "Võibolla on kõik korras ja ma ainult kujutan ette - mida sa arvad,
Jane?"
"Võibolla küll," vastas Jane
pikkamisi. Kuid ta mõtles pingsalt ja ta süda oli väga raske.
Pealkiri
.
Autor
lugemik
1. Oletatavasti on sul veidi valuutat. Sul on suur soov
selle eest midagi osta. Kuidas toimid sel puhul.
....................................................................
2. Missugusest (missugustest) raamatutest ning teistest
allikatest saad infot ja teadmisi välisvaluuta kohta.
......................................................... |