Jrk.
nr. |
Kuupäev |
Ulatuslikum
teema |
Olulisemad alateemad |
Põhimõisted |
Kasutatavad
meetodid |
Õppe-
kirjandus
ja muu
õppematerjal |
Oodatavad
õpitule-
mused |
Õpitulemuste
kontrollimise
ja / või
hindamise
moodus |
1. |
Sept. 03. – 06. |
Elusolendid. Selgroogsed loomad. |
1. Loomad – selgroogsed loomad.
2. Kalad. |
1. selgroog, luustik, kalad,
kahepaiksed, linnud, imetajad 2. lõpused,
uimed, soomused, kudemine, kalamaimud |
*vaatlus *vestlus
*jutustus
*ises. töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*kod. töö |
Õ. lk. 3 – 4 Tv. lk. 3 – 4
Õ. lk. 5 – 6
Tv. lk. 5 - 7 |
* teavad, kes on selgroogsed,
tunneb selgroogsete klasse. * teavad, kus
elavad kalad, tunnevad kalade elutalitlusi |
Tunnikontroll |
2. |
Sept. 09. – 13 |
Elusolendid. Selgroogsed loomad |
1. Kahepaiksed
2. Roomajad |
1. kudemiskoht, kullesed, lõpused 2. roomaja, munevad, soomused |
*vaatlus *vestlus
*jutustus
*ises. töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*kod. töö |
Õ. lk. 6 – 8 Tv. lk. 7 – 9
Õ. lk. 8 – 9
Tv. lk. 10 - 11 |
* teavad, kus ja kuidas elavad
kahepaiksed *tunnevad ja teavad roomajat, kus
ja kuidas elab, paljuneb, millest toitub. |
Koduse töö kontroll Tunnikontroll |
3. |
Sept. 16. – 20. |
Elusolendid. Selgroogsed loomad |
1. Linnud
2. Imetajad |
1. munemine, tiivad, nokk, suled
2. karvad, sünnitab, imetab, nisad |
*vaatlus *vestlus
*jutustus
*ises. töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*kod. töö |
Õ. lk. 9 – 10 Tv. lk. 11 – 13
Õ. lk. 10 – 11
Tv. lk. 13 - 15 |
* tunnevad ja teavad lindu, kus ja
kuidas elab, paljuneb, millest toitub * teavad,
kes on imetajad, kuidas paljunevad, toidavad järglasi. |
Tunnikontroll
Tunnikontroll
|
4. |
Sept. 23. – 27. |
Elusolendid. Selgroogsed loomad |
1. Kordamine
KONTROLLTÖÖ |
1. õpitud mõistete kordamine 2. õpitu kontroll |
*vestlus *ises. töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*kod. töö |
Õ. lk. 12 - 14 |
*kordavad õpitu üle * vähemalt 75% õpilastest sooritavad töö positiivselt |
Tunnikontroll
KONTROLLTÖÖ |
5. |
Sept.Okt 30. – 04. |
Elusolendid. |
1. Selgrootud loomad.
2. Loomade omadused |
1. elukoht, eripärad
2. lihased, meeled, silmad, kõrvad, nina, nahk, suu. |
*vaatlus *vestlus
*jutustus
*ises. töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*kod. töö |
Õ. lk. 14 – 17 Tv. 16 – 17
Õ. lk. 17 – 19
Tv. lk. 18 - 22 |
* oskavad nimetada selgrootuid
loomi, teavad, mida tähendab selgrootu *
kirjeldab loomade omadusi |
Suuline küsitlus – 3-4 last
Tunnikontroll |
6. |
Okt. 07. – 11. |
Elusolendid. |
1. KONTROLLTÖÖ - loomariik
2. Taimed |
1. kõik õpitud mõisted
2. hapnik, rohelised taimed, viljad, terad, seemned, juur,
leht. |
*vaatlus *vestlus
*jutustus
*ises. töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*kod. töö
*töö teatmeteostega |
Õ. lk. 20. – 23
Tv. lk. 22 – 24. |
*teavad vähemalt 50% õpitut
*tunnevad taimede omadusi, oskavad nimetada taimi, teavad
taimede paljunemisest. |
KONTROLLTÖÖ
Suuline frontaalne kontroll, vihikute kontroll. |
7. |
Okt. 14. – 18. |
Elusolendid. |
1. Seened.
2. Mürgised taimed ja seened |
1. kübaraga seened, hallitus,
majavamm
2. peab olema ettevaatlik! |
*vaatlus *vestlus
*jutustus
*ises. töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*kod. töö |
Õ. lk. 24 – 25 Tv. lk. 25
Õ. lk. 26
Tv. lk. 26 - 27 |
*oskavad nimetada seeni, liigitada
söödavateks ja mittesöödavateks; teavad, mida lagundavad seened. *oskavad nimetada tuntumaid mürgiseid taimi ja seeni |
Tunnikontroll
Tunnikontroll |
8. |
Okt. 21. – 25. |
Elusolendid. |
1. KONTROLLTÖÖ – taime- ja
seeneriik. 2. Kas tead? |
2. huvitavat taimeriigist |
*vaatlus *vestlus
*jutustus
*ises. töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*kod. töö |
Õ. lk. 27 – 29
E-leht taimeriigi kordamisküsimustega. |
*vähemalt 75% õpilastest teevad
töö positiivsele hindele |
KONTROLLTÖÖ |