Jrk.
nr. |
Kuupäev |
Ulatuslikum
teema |
Olulisemad alateemad |
Põhimõisted |
Kasutatavad
meetodid |
Õppe-
kirjandus
ja muu
õppematerjal |
Oodatavad
õpitule-
mused |
Õpitulemuste
kontrollimise
ja / või hindamise
moodus |
1. |
Sept. 03. – 06. |
Liitmise ja lahutamise kordamine. Geomeetrilised kujundid. |
1. Kordamine
2. Liitmine ja lahutamine.
3. Lahutamine on liitmise pöördtehe.
4. Geomeetrilised kujundid – kordamine.
|
1.Arvkiir, liitmine, lahutamine. 2.Summa, vahe,liidetav, vähendatav, vähendaja.
3.Pöördtehe.
4. kuup, püramiid, kera, silinder, risttahukas, prisma,
tetraeeder, koonus. |
*peastarvutami-ne, *suuline ja kirj. töö.
* töö õpiku ja töövihikuga
*iseseisev töö
*enesekontroll
*paaristöö |
õ. lk. 5; tv.lk. 3
õ lk. 6-7; tv. 4
õ. lk. 8; tv. 5
õ. lk. 9-10
tv. Lk. 6-7 |
*Teab arvude järjekorda arvkiirel. *Tunneb arvude nimetusi liitmisel ja lahutamisel.
*Saab aru, et lahutamine on liitmise pöördtehe. |
*frontaalne küsitlus. *peastarvutamise kontroll (5 – 6 last)
* tunnikontroll kujundite tundmise kohta. |
2. |
Sept. 09. – 13. |
Liitmise ja lahutamise kordamine. |
1. Arvutamine 100 piires
(üleminekuga.) 2. Arvutamine 1000 piires
täiskümnete ja -sadadega.
3. Tähe arvväärtuse leidmine, puuduv liidetav.
4. Puuduva vähendatava leidmine. |
1. Arvkiir. 2. Liitmine, lahutamine.
3. Tähe arvväärtus., selle leidmise reegel.
4. Vähendatav, selle leidmise reegel. |
*Individuaalne töö *frontaalne töö
*kirjalik töö
*töö tahvli juures
*arutlus |
õ.11; tv.8 – 9 õ. lk. 12-13;
tv. 10-11
õ. lk.14-15
tv. lk. 12
õ. lk. 16
tv. lk. 13 -14 |
*oskab paigutada arve arvkiirele; *tuleb toime 1000 piires arvutamisega;
*õpib leidma tähe arvväärtust;
*harjutab puuduva vähendatava leidmist. |
* frontaalne kontroll *koduste ülesannete kontroll
*tunnikontroll nädala lõpus.
|
3. |
Sept. 16. – 20. |
Liitmise ja lahutamise kordamine. |
1. Puuduva vähendaja leidmine. 2. Võrratus.
3. Avaldis.
4. KONTROLLTÖÖ 1 |
1. vähendaja leidmise reegel. 2. võrratus, leidmine
3. avaldis, väärtused |
*arutlus *suuline töö
*kirjalik töö
*frontaalte töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*ind. töö |
õ. lk. 17; tv. 15 õ. lk. 18; tv. 16
õ. lk. 19 – 21
tv. 16 - 17 |
*omandab vähendaja leidmise
reegli. *teab, mis on võrratus ja milliseid
märke seal kasut.
*tunneb ära avaldise, teab, mis on vahe ja mis on summa.
*75%õpilastest sooritab töö positiivselt. |
* koduste ülesannete kontroll * frontaalne kontroll
* peastarvutamise kontroll 6 – 7 last tunnis.
KONTROLLTÖÖ |
4. |
Sept. 23. – 27. |
Avaldis, kirjalik liitmine. |
1. Sulud avaldises. 2. Kirjalik liitmine ja lahutamine.
3. Sama
4. Sama |
1. tehete järjekord, sulud 2. ühekohalised, kahekohalised, kolmekohalised arvud
3. ühelised, kümnelised,
paigutus arvutamisel
4. sama |
*arutlus *suuline töö
*kirjalik töö
*ind. töö
*frontaalte töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*iseseisev töö
*paaristöö |
õ. lk. 22-23 tv. 18
õ. lk. 24 – 25
tv. lk. 19
õ.26-27;
tv. 20-21
õ. 28; tv. 22-23 |
*saab aru sulgude tähendusest,
kasutab neid *tunneb ära kümnelised ja
ühelised.
*oskab numbreid õigesti üksteise alla kirjutada ja arvutada
kirjalikult. |
* tunnikontroll
tehete järjekord
* tunnikontroll |
5. |
Sept. Okt. 30. – 04. |
Kirjalik lahutamine. |
1. Kirjalik lahutamine 2. Kirjalik lahutamine
3. Kordamine
4. KONTROLLTÖÖ 2 |
1. nullist lahutamine 2. “laenamine”
3. korratakse õpitut |
*arutlus *suuline töö
*kirjalik töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*iseseisev töö |
õ. lk. 29 - 30 tv. lk. 24
õ.31-32; tv. 25
õ.33-34;tv.26-27 |
*saab aru “laenamisest” *oskab lahutada 0-st
*kordab läbiõpitut
*vähemalt 75% õpilastest sooritavad KT positiivselt |
*tunnikontroll lahutamise “peale”
KONTROLLTÖÖ |
6. |
Okt. 07. – 11. |
Korrutamine |
1. Korrutamine 2. Korrutamine
3. Korrutamine arvuga 1
4. Korrutamine arvuga 0 |
1. korrutamine, arvude tähendus
korrutamisel 2. vahetuvusseadus, avaldis
korrutamisel
3. 1-ga korrutamise reegel
4. nulli-reegel |
*arutlus *suuline töö
*kirjalik töö
*frontaalte töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*iseseisev töö |
õ. lk. 35 – 36 tv. lk. 28
õ. lk. 37 - 39;
tv. lk.29 – 30
õ. lk. 40 – 41
tv. lk. 31
õ.42-43; tv.32/33 |
* saab aru, mida tähendab
“korrutamine” *oskab kasutada vahetuvuse
seadust
* oskab korrutada 1-ga
*oskab korrutada 0-ga |
*koduse töö kontroll
* tunnikontroll |
7. |
Okt. 14. – 18. |
Korrutamine ja jagamine. |
1. Jagamine 2. Jagamise avaldis
3. Jagamine 1-ga
4. Jagamine 2-ga |
1. pöördtehe 2. jagatis, jagaja
3. 1-ga jagamise reegel
4. jagamine |
*suuline töö *kirjalik töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*iseseisev töö |
õ.44-46;tv.33/35 õ.47; tv. 36
õ.48-49; tv. 37
õ.50-52;tv.38/39 |
*saab aru pöördtehtest *tunneb arvude nimetusi jagamisel
*oskab jagada arvuga 1 |
*frontaalne kontroll *koduste tööde kontroll |
8. |
Okt. 21. – 25. |
Korrutamine ja jagamine. |
1. Korrutamine ja jagamine 2-ga. 2. Korrutamine ja jagamine 10-ga
3. KONTROLLTÖÖ 3
4.Korrutamine ja jagamine 10-ga |
1. jagamise reeglid 2. võrdused 10-ga korrutamisel
3.
4. võrdused 10-ga korrutamisel |
*arutlus *suuline töö
*kirjalik töö
*frontaalte töö
*töö õpiku ja töövihikuga
*iseseisev töö |
õ lk. 53-54 tv. 40
õ. lk. 55
tv. lk. 41, e-leht
õ. lk. 56 – 57
tv. lk. 42 |
*korrutab ja jagab 2-ga *korrutab 10-ga
*korrutab ja jagab 10-ga |
KONTROLLTÖÖ |