LOODUSÕPETUS 2. KLASSILE
TÖÖKAVA "Avita" õpikutele
Töölehti MIKSIKEsest: Taimede elu, Mängime loomaaeda,
Linnulennul üle Eestimaa,
Dinosaurused, Köögiteadus, Mina ise, Meeled, meie uks maailma, Läki kalale
S
E
P
T
E
M
B
E
R |
Ilm
1. Miks on Päike vajalik.(lk.3)
2. Termomeeter. Õpime termomeetrit lugema ja kasutama.Praktiline töö termomeetriga -
temperatuuride mõõtmine õues ja koolimajas. (lk.4-6)
3. Kuidas õhutemperatuur ööpäeva jooksul muutub.Miks temperatuur ööpäeva jooksul
muutub?(lk.7-8)
4. Soe ja külm ilm. Leppemärgid ilma iseloomustamiseks.Milline on ilm praegu?Leppemärkide
kasutamine.(lk.9-10) |
O
K
T
O
O
B
E
R |
Soojus
5. Kust saab soojust? Kuidas tuli soojendab. Kuhu teha lõke. Kuidas teha lõket. Tuli
on ohtlik!(lk.26-29)
6. Mida on vaja põlemiseks? Miks on majal korsten?(lk.30-31)
7. Katse. Kuidas muutub lusikas soojaks? Soojuse ülekanne.Kas riided annavad
sooja?(lk.75-77)
8. Soojenemisel õhk paisub ja tõuseb üles. Õhu liikumine toas.(lk.32-33) |
VAHEAEG |
N
O
V
E
M
B
E
R |
Taimed
9. Taime osad ja nende ülesanded. Taimede vaatlemine, kirjeldamine. Taimede rühmitamine
taimeosade ehituse alusel. (lk.11-12)
10. Miks on taimedel õied? Putukad kui tolmeldajad.(lk.13)
11. Miks on taimel vars. Katse tindivette pandud valge õiega. Miks on taimedel juured?
Taimede vaatlemine õues.(lk.14-15)
12. Taimede mitmekesisus. Kuidas inimesed taimi kasutavad?Ravimtaimed ja mürgised
taimed.(lk.16-19) |
D
E
T
S
E
M
B
E
R |
13. Kultuurtaimed.(lk.60-61) 14. Mida vajavad taimed
kasvamiseks?Mida taimed kasutavad mullast? (lk.20-21)
15. Taimede eluks vajalikud tingimused.Kuidas seeme idaneb (oa näitel).(lk.22-25)
16.Kordamine |
VAHEAEG |
J
A
A
N
U
A
R |
Vesi
17. Miks pall ei püsi vee all? Soojenemisel vesi paisub. Kumb on
raskem, kas soe või külm vesi?(lk.34-35)
18.Vee soojendamine ja jää sulatamine. Katsed. Miks tekib külmkappi jää?Õhus
olev veeaur.(lk.36-38)
19. Vee ringlus looduses.(lk.39) |
V
E
E
B
R
U
A
R |
20. Katsetamine. Mis on sõel? Mis on filter?
Vee puhastamine.(lk.78-80)
21. Katsetamine. Kuidas sool vette kaob.(lk.22) Kuidas saab soolase vee jälle
magedaks. (lk.81)
Loomad
22. Loomade liigitamine. Selgrootud ja selgroogsed loomad. Loomarühmad - kalad,
kahepaiksed, roomajad, linnud, imetajad. (lk.40-41)
23. Kalad. Kahepaised. Roomajad.Linnud. Imetajad. Loomade rühmitamine tunnuste alusel.
Loomade mitmekesisus.(lk.42-45) |
M
Ä
R
T
S |
24. Kes keda sööb? Taimtoidulised, segatoidulised ja
kiskjad. Toidu vajalikkus. Toiduahelad.(lk.51-55) 25. Koduloomad.(lk.56-59)
26. Muutuv maailm. Väljasurnud loomad ja kivistised.(lk.62-63)
27. Kordamine. |
VAHEAEG |
A
P
R
I
L
L |
Inimene
28. Inimene on imetaja.(lk.64)
29. Meeleelundid.(lk.65-66)
30. Siseelundid.(lk.67)
31. Kuidas olla terve. Karastamine, sportimine ja tervislikud eluviisid.(lk.68-69) |
M
A
I |
32. Elus- ja elutu keskkond. Asjad. Elu tunnused.
Elusolendite nõuded keskkonnale.(lk.70-71) 33. Looduslik- ja tehiskeskkond. Inimese osa
looduse kujundamisel. Elukeskkonnaga kohanemise vajalikkus.(lk.72-74)
34. Elupaigad. Mets. Niit. Soo.(lk.46-50)
35. Veetaimed.Veekogud. Suurem sööb väiksema. Toiduahelad veekogus.(lk.82-94)
36. Kooslused. Ekskursioon looduses - mets, niit, soo, veekogu. |
|