Mida olen
õppinud? Kordamine.
1. Tuleta meelde miljonite ja miljardite
klassi järgud.
Kirjuta ja loe iga
klassi järgu kohta üks arv:
Miljonite klass
................................
Miljardite klass ............................
................................
............................
................................
............................
2. Milline arv eelneb ja järgneb antud
arvudele. Loe need.
100
000
34
980
45 123 019
999 999
999 50 268
100
69 999
25 045
900 496 000
000
379 090 000
2. Kirjuta ja loe arvud, mis on antud
arvudest 3 võrra suuremad ja väiksemad.
|
Väiksemad |
Suuremad |
23 456 008 |
|
|
108 034 801 |
|
|
12 000 008 999 |
|
|
3 308 225 700 |
|
|
20 045 070 097 |
|
|
3. Ümarda ja loe järgmised arvud,
püüa seletada, kuidas Sa seda teed!
sajalisteni: 45
643 »
............ 23 109
961 »
................
kümnetuhandelisteni
: 92 765 008 »
..................... 12 450 340 343 » ..................
kümnemiljonilisteni: 310 450 000 » .................... 80
876 090 407 » .................
4. Antud on kolm näidet naturaalarvude
võrdlemise kohta, tuleta meelde reeglid, kuidas
seda on tehtud ja too veel lisaks kolm näidet.
Näide
1. 45 789 < 134
679
............................................................................................................................
Näide 2. 673
980 > 570
432
...........................................................................................................................
Näide 3. 24 689 008 <
24 699
008
............................................................................................................................
5. Tee arvutused vihikusse ja pane
lünka > või < märk:
802 · 406 - 900 072 :
18 + 68 392 ......... 589 000 + 500 · 380 - 191 580 : 93
6. Korrutamistehtes tähendab erinev täht
erinevat numbrit. Leia need nii, et arvutus
oleks õige.
E I N
· E I N
OKKO
M O
K
M A R K O |